rogerstamspelar.blogg.se

2013-09-05
17:13:00

Ny styrspak=Awsome!
 
                                               
Hej!
Idag så fick jag hem den nya styrspaken till min N64 handkontroll och vilken känsla det blev med den nya spaken, kändes nästan som att hela kontrollen var helt ny.
Så vad är då skillnaden(förutom att denna är ny) ?
 
Jo den jag beställde nu är mer lik styrspaken på en gamecube den har mer av en kula en spak vilket gör att den inte slits ut lika lätt som orginalen gör.
 
Så är det någon som har en kontroll med sladdrig spak så istället för att köpa en ny handkontroll(brukar ligga runt 200-300:-) så köp en av dom här spakarna, finns flera annonser med köp nu pris på 98:- + eventuell frakt och att byta spaken är inte alls svårt men stressa inte i onödan utan tar det lungt så går allt smidigt och bra, tog ca 10 min för mig och detta var allra första gången.

Vi hörs nästa gång !
/J

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Länkar:
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: